Partnerka Cristiana Ronalda v novi kampanji za GUESS pokazala svoje obline
Georgina Rodríguez se vrača kot obraz kampanje za GUESS pomlad/poletje 2024, ki prikazuje razvoj znamke z namigom k brezčasni eleganci. Špansko-argentinska manekenka, ki jo je fotografirala Tatiana Gerusova, je utelešenje glamurja na zelenem posestvu Vereda del Cortijo v Madridu.
Letošnja spomladanska kampanja za Guess predstavlja mešanico sodobnih in retro stilov, Georgina pa je pozirala v številnih oprijetih oblačilih.
Obleke s cvetličnim vzorcem, ki ujamejo bistvo pomladi, elegantni topi iz jeansa in oprijete kavbojke poudarjajo njeno vsestranskost kot model, igrivi pikčasti potiski pa dodajo navihan pridih prefinjeni kolekciji.
Vsak posnetek kampanje je dokaz njene sposobnosti utelešenja estetike znamke. Blesti v vsaki obleki, pa naj gre za ležeren pridih razgibanega krila iz jeansa ali privlačnost zapletenega spodnjega perila.
Njena izjava o časti, da se ponovno pridruži družini GUESS za novo kampanjo, poudarja vzajemno občudovanje in strast do vizije znamke.
“Obožujem kolekcije blagovne znamke: tako ikonične in ženstvene so,” je povedala in poudarila močan občutek, ki ga vzbujajo oblačila blagovne znamke.