Potrebuješ uslugo? Na TA način bo 30-krat bolj verjetno odobrena

Na spletu si opazila, da je cena za potovanje v tople kraje trenutno po akcijski ceni in edini problem zdaj je, da imaš naslednji petek, ko je predviden odhod, predstavitev projekta v službi.

Kako verjetno je, da ti bo tvoj nadrejeni odobril dopust in prestavil predstavitev projekta v zadnjem trenutku? No, to je predvsem odvisno od tvojega nadrejenega … in tudi od tega, kako ga/jo vprašaš.

Zelo uporaben nasvet, ki sta ga v knjigi ‘No Hard Feelings: The Secret Power of Embracing Emotions at Work’ razkrili njeni avtorici Liz Fosslien in Mollie West Duffy je, da naslednjič, ko boš od kogarkoli (šefa, partnerja, prijatelja ali soseda) potrebovala uslugo, osebo zanjo prosiš v živo in nikakor ne preko elektronskega sporočila ali telefona.

Raziskave so pokazale, da ljudje elektronska sporočila dojemajo zelo nezaupljivo in neurgentno. Dejansko bo prošnja za uslugo v živo 30-krat bolj verjetno odobrena kot pa preko sporočila. Ko je prošnja podana na bolj oseben način, lahko tvoj nadrejeni vidi namene za tvojo prošnjo in kaj hitro bosta na isti valovni dolžini. Poleg tega pa ti tudi ne bo treba cel teden čakati na odgovor – upajoč ga boš prejela že takoj in takoj zatem potrdila nakup za letalsko karto in rezervirala hotelsko sobo.