Ribolov v bleščicah ali poroka v trenirki?
Answear te spodbuja, da premikaš meje po svojih željah
V presenetljivih in težkih časih je vredno najti pravo veselje in zagon za doživljanje. Answear vas na humornem, distanciranem in rahlo nevsakdanjem mestu spodbuja, da raziščete sebe in svet, se odrečete pritiskom in kompromisom, tako tistim, ki so prisotne v modi, kot tistim, ki zadevajo naša življenja. Blagovna znamka daje spodbudo za delovanje – Lifespiration se začne zdaj!
Na prvi pogled je najnovejši spot Answear poln najbolj vročih trendov za leto 2023. Kovinske tkanine se lesketajo v južnoafriškem soncu, čevlji na ogromni platformi pa tapkajo v ritmu singla Kita Cudija, polnega optimistične energije. Raznolikost in kalejdoskopsko spreminjajoče se stilizacije niso le predstavitev hitov sezone, temveč tudi izgovor za razpravo o trendih, lastnem slogu in biti sam svoj. “Včasih smo se ukvarjali s tem, kaj naj počnemo in česa naj ne počnemo. Danes vas spodbujamo k eksperimentiranju, iskanju, preizkušanju različnih oblik, odvisno od vašega razpoloženja, pričakovanj ali priložnosti. Tako kot v življenju, sta tudi v modi pomembna zabava in distanca. Nekaj nekonvencionalnega pristopa nam ne bo škodilo,” pravi Łukasz Witek, glavni stilist spletne trgovine Answear.
Brez klišejev, brez pritiska
Konvencije nas ne omejujejo. Kaj pa, če prekršite nekaj pravil in si upate namesto poročne obleke obleči belo trenirko? Ali pa si omislite elegantno obleko za na ribiški izlet? Takšni prizori se pojavijo v spotu Answear, ki ne govori toliko o vlogi kodeksa oblačenja in formalnosti pri oblačenju, temveč o smislu prilagajanja družbenim pričakovanjem. Očitne situacije kar kličejo po neopaznem pristopu in njihovem novem ustvarjanju – na svoj način. Blagovna znamka vas spodbuja, da to storite s spoštovanjem in upoštevanjem raznolikosti, ki vlada tako v trendih kot med ljudmi. Nekateri želijo iti povsem proti toku, drugi ne želijo prestopiti meje, temveč jo želijo le spretno premakniti.
Pametni uporniki
Junaki spota Answear se poročijo pod svojimi pogoji, organizirajo bleščeč zmenek na SUP-u, ne glede na elegantno obleko tečejo med gosmi z nasmehom na obrazu. Dokazujejo, da ni treba popolnoma spremeniti sebe in svoje okolice, da bi bil kul človek. Ničesar ni vredno jemati preveč resno, niti oblačil niti življenja niti sebe. Nobena brutalna sila oziroma pritisk ni dobro vodilo. “Vsak od nas ustvarja življenje na svoj način. Vsakogar navdihuje nekaj drugega, navdih za življenje pa lahko najdemo kjerkoli. V podjetju Answear ne vsiljujemo ničesar. Prikazujemo različne zorne kote in možnosti, spodbujamo vas, da nase in na svet pogledate z nekoliko drugačne perspektive, polne humorja in distance,” pove Sandra Gašparić, Country Manager za Answear Slovenija in Hrvaška. Ključna beseda je razdalja. Z njo pridobimo prostor za eksperimente, zabavo in dober humor. Distanca je tista, ki nam omogoča, da smo sami s seboj tudi v kriznih trenutkih, ko se ves svet obrne proti nam in pritiska na nas. Končno nam distanca omogoča, da spoštujemo svoje odločitve in odločitve drugih ljudi ter se vzdržimo nepotrebnega kritiziranja in ocenjevanja. Z distanco in sproščeno – tako lahko dojemamo Answear. Ali ne bi morali tudi mi zavzeti takega odnosa do življenja?