Se počutiš napihnjeno? Učinkoviti načini, kako izboljšaš prebavo

Saj veš, tisti dnevi, ko se počutiš napihnjeno in povsem brez energije? Ja, katastrofalni so, ampak zgodijo se čisto vsakemu. Ključno pri tem je, da se z neprijetnimi stvarmi spopadeš še preden se zgodijo in jih tako preprečiš. Sledi 7 najboljših trikov, s katerimi izboljšaš prebavo in preprečiš naphnjenost.

(Getty Images)

Dan začni pravilno

…s kozarcem tople limonade. Preden se prepustiš jutranji skodelici kave, popij kozarec tople vode z limono, ki bo stimulirala tvoj prebavni trakt, zaradi česar bo lahko tvoje telo bolje absorbiralo hranilne snovi in z lahkoto prebavilo hrano.


Ostani hidrirana (na pravilen način)

Do zdaj že veš, da je uživanje vode tekom celega dne ključnega pomena za tvoje splošno zdravje – vključno z delovanjem prebavnega sistema. Ampak ali si vedela, da obstaja pravilen način, kako bi morala poskrbeti za hidracijo telesa? Namesto požiranja ogromnih količin vode naenkrat (kar lahko šokira tvoj organizem in povzroči napenjanje), raje uživaj enakomerno količino vode po požirkih tekom celega dneva.

(Getty Images)

Uživaj živila, ki vsebujejo vodo

Kot smo že omenili, hidracija je ključnega pomena za dobro prebavo, vendar pa pitje vode ni edini način, kako ostati hidrirana. Uživanje živil, kot so lubenica (poleti), kumare in ananas – vsi vsebujejo visoko vsebnost vode – ustvarjajo v telesu enake učinke, kot če bi pila H2O.

…in banane

Bogate so z vitaminom B6, magnezijem in kalijem, ki prispevajo k manjšem zadrževanju vode in napihnjenosti, poleg tega pa tudi pomagajo pri rednem odvajanju.

(Getty Images)

Zavedno uživaj hrano

Ko celoti obrok poješ v treh minutah, skupaj s hrano poješ tudi ogromno zraka, ki pa lahko povzroči napihnjenost. Hrano žveči počasneje in bolj pozorno, poleg tega pa po vsakem grižljaju odloži vilico. In nikar ne začni žvečiti čigumija takoj po kosilu, saj ima to podobne učinke.

(Getty Images)

Naredi malo joge

Nekaj preprostih joga vaj lahko poveča pretok krvi v prebavni trakt in ubrani notranje organe pred toksini, ki povzročajo zaprtje.

Nato pa masažo trebuha

Masaža trebuha poveča prekrvavitev, pomirja mišice, zmanjšuje napihnjenost in dela čudeže pri menstrualnih krčih. Tako jo izvedeš pravilno.