Domov » Moda & stil » Šokantno! Priznana modna znamka vredna kar 85 milijonov dolarjev šla v stečaj

Šokantno! Priznana modna znamka vredna kar 85 milijonov dolarjev šla v stečaj

Moda & stilZanimivosti
Šokantno! Priznana modna znamka vredna kar 85 milijonov dolarjev šla v stečaj
📷 Nasty Gal

Kako je to sploh mogoče?!

Leta 2012 je bila modna znamka Nasty Gal zgodba o svetovnem uspehu. Kar se je začelo kot majhna trgovinica na eBayu, je v šestih letih zrastlo v nekaj, kar je vredno skoraj 100 milijonov dolarjev.

Ustanoviteljica in izvršna direktorica Sophia Amoruso je bila najboljši model Nasty Gala in je poosebljala znamkino ostro in hkrati ženstveno estetiko. Njena zgodba od-ničesar-do-bogastva je navdihnila mnoge, da so začeli slediti svojim sanjam o karieri v modni industriji.

Vendar pa je kljub navidez uspešnemu podjetju prodaja leta 2014 padla na 85 milijonov dolarjev, leta 2015 pa na 77 milijonov dolarjev prihodka, medtem ko so bili odhodki vedno večji. Znamka s svojimi oblačili ni mogla več zadovoljiti svojih strank, saj je večina opazila, da je kvaliteta njihovih artiklov vedno slabša (cene pa iste ali še višje), poleg tega pa so se mnogi raje obrnili k drugim znamkam, ki so ponujale širši izbor oblačil.

Sophia je leta 2015 odstopila kot glavna izvršna direktorica podjetja, potem, ko je bilo večini zaposlenih jasno, da so njene prioritete povsem drugje. Nato je izdala dve knjigi, trenutno pa sodeluje pri ustvarjanju šova, ki ga bodo na Netflixu začeli predvajati letos. Mesto izvršne direktorice pri Nasty Galu je zapustila, ko je podjetje vložilo prošnjo za stečaj. Mnogi vlagatelji so njen odhod iz podjetja videli kot jasen znak, da je tudi zanje skrajni čas, da skočijo s potapljajoče “ladje”.

(Getty Images)

Podjetje je porabilo ogromno denarja za večje širitve. Najprej za selitev v večje pisarne v Los Angeles leta 2013, nato pa še z odprtjem 46.500 kvadratnih metrov velikega distribucijskega centra v Kentuckyju. Sophia je na dveh lokacijah odprla tudi trgovini: v Los Angelesu in Santa Monici. Namesto, da bi se osredotočali na podjetno stran, se je mlada ekipa zaposlenih bolj fokusirala na umetniško stran blagovne znamke. Te poteze so bile veliko finančno breme za podjetje in niso kaj dosti prispevale k dobičku.

Skratka, vodilni pri Nasty Galu so zapravljali ogromno denarja, poleg tega pa se je podjetje soočalo tudi z vprašljivimi likvidnostmi denarja skupaj z napetimi odnosi s svojimi dobavitelji. Poskusi, da bi povečali svoj kapital so bili popolnoma neuspešni. Britanski spletni trgovec na drobno Boohoo.com bo po vsej verjetnosti odkupil Nasty Gal-ov IP in spletno stran za 20 milijonov dolarjev.

Ne spreglej tudi, v kateri barvi oblačil boš izgledala pametnejša in s čim je Khloé Kardashian podrla rekord in se zapisala v zgodovino!