Domov » Prehrana & Recepti » TO bi morala o hujšanju vedeti vsaka v svojih 20-ih in 30-ih

TO bi morala o hujšanju vedeti vsaka v svojih 20-ih in 30-ih

Prehrana & Recepti
TO bi morala o hujšanju vedeti vsaka v svojih 20-ih in 30-ih
📷 Dr Mona Wand / Instagram

Če si v svojih dvajsetih letih pojedla ogromno sladoleda in čokolade, potem boš kaj hitro ugotovila, da grešenje s hrano ne deluje enako v tvojih tridesetih. Brez panike, ampak tvoj metabolizem se pri teh letih začne upočasnjevati.

Pusta telesna masa, ključni del metabolizma, se pri ženskah začne zmanjševati v 30-ih letih, kar vodi v prerazporeditev telesne maščobe, to pa lahko privede do povečanja telesne teže.

Ženske v svojih 20-ih in 30-ih morajo imeti v mislih nekatere ključne dejavnike, ko gre za izgubo teže. Spoznaj 5 nasvetov, ki ti bodo pomagali ohraniti željeno težo.

Izogibaj se sladkorju.
In ne le žlici kristalnega sladkorja, ki jo dodaš v kavo. Kruhove bagetke imajo enak učinek na krvni sladkor kot uživanje nekaj žličk sladkorja. Če zaužiješ skrite sladkorje (na primer s gazirano pijačo), se bo tvoj krvni sladkor hitro dvignil in nato padel. Posledično boš hitro spet lačna in hrepenela po še več sladkarijah.

Poleg tega pa bodi previdna tudi pri uživanju napitkov. Veliko alkohola je napolnjenega s sladkorjem in praznimi kalorijami. Poleg tega pa več sladkorja kot zaužiješ, bolj bo motil tvoj spanec in hormone, ki so odgovorni za to, da tvoj metabolizem deluje pravilno.

Prigrizke izbiraj pametno.
Zagotovo poznaš tista živila, ki imajo gromozanski seznam sestavin, vsaj pol od njih pa jih sploh ne znaš izgovoriti? Zelo predelana hrana je polna praznih kalorij, maščob in ogljikovih hidratov. Že res, da so takšna živila pogosto zelo poceni, vendar bo veliko bolje zate, da se jim upreš in raje zaužiješ sadje in velik kozarec vode ali nesladkanega čaja. Povsem enako velja za kolačke, muffine in piškote, ki jih imate vedno na zalogi v službi. Karkoli iz bele moke ima malo ali nič prehranske vrednosti. V teh živilih primanjkuje vlaknin in telo za razgradnjo potrebuje zelo malo napora, zaradi česar med procesom prebave ne porabiš veliko kalorij.

Pij zeleni čaj.
Ko ti ljudje rečejo, da je starost le številka, se to nanaša tudi na tvojo notranjost in ne le na tvoje funkcioniranje in izgled. V 30-ih ti pri hujšanju lahko pomagajo tudi kakšni dodatki, ki pospešeno kurijo kalorije. Zeleni čaj ali prehranski dodatki z zelenim čajem pospeši metabolizem in pomaga odpraviti odvečne kilograme. Zeleni čaj vsebuje visoko vrednost katehinov, ki zavirajo nabiranje telesne maščobe. Poleg tega pa kofein v zelenem čaju deluje skupaj s katehini, kar še poveča kurjenje maščob.

Privošči si!
Pomembno je, da svojemu telesu zagotoviš prehrano, ki jo potrebuje za delovanje, vendar si lahko privoščiš tudi priboljšek, ki bo potešil tvojo sladkosnednost. Hujšanje ne sme temeljiti le na primanjkljaju kalorij in sladice ne bi smele biti prepovedane. Temna čokolada je polna antioksidantov, 100-gramska tablica pa zagotovi 67% dnevne potrebe telesa po železu ter 11 gramov vlaknin. Nobena druga slaščica se ne more primerjati z zdravilnimi koristmi, kakršne ima temna čokolada (več kakava kot vsebuje, boljše je). Eno vrstico si privošči vsak dan po večerji popolnoma brez slabe vesti.

Ljubi ali opusti.
Vadba je pri hujšanju ali ohranjanju postave vsekakor pomembna. Zelo pomembno pa je tudi, da izbereš takšno, ki ti je ni težko izvajati, saj boš le na ta način lahko na dolgi rok aktivna.