fbpx

Zalando izdal prvo adaptivno modno kolekcijo

  • Kot del zaveze k vključujoči modi, je Zalando izdal prvo kolekcijo adaptivne mode s privatnimi blagovnimi znamkami Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn in Even&Odd na vseh svojih 25 trgih.
  • Zalando poleg tega dodaja tudi kolekcijo adaptivne mode blagovne znamke Tommy Hilfiger, ki bo na voljo na 9 trgih (zaenkrat še ne v Sloveniji).
  • Tematiki posvečeno spletno mesto in spremljajoča kampanja stremita k temu, da potrošnikom pomagata pri odkritju in nakupovanju adaptivne mode na Zalando. V prihodnjih mesecih načrtujejo tudi nadaljne izboljšave izkušnje za potrošnike.

Zalando, vodilna platforma za modo in življenjski stil, je izdala prvo adaptivno modno kolekcijo, ki vključuje kar 140 stilov privatnih blagovnih znamk Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn in Even&Odd. Adaptivna moda vključuje obleke, obutev in dodatke, prilagojene trajno ali začasno invalidnim osebam. Na voljo na vseh Zalando trgih kolekcija vključuje ženska in moška oblačila, kot tudi obutev ter predstavlja bistveni del Zalando zaveze do leta 2025 k ustvarjanju resnično vključujočega nabora in izkušnje nezadostno zastopanih skupin.

Poleg tega v svojo ponudbo Zalando dodaja tudi adaptivno kolekcijo znamke Tommy Hilfiger, ki bo na voljo na 9 trgih, vključno z Avstrijo, Belgijo, Dansko, Francijo, Nemčijo, Italijo, Nizozemsko, Poljsko in Švico. Tommy Hilfiger je globalna lifestyle blagovna znamka, ki že od leta 2017 nenehno vlaga in ustvarja adaptivno modo, zato je popolna partnerska znamka za sodelovanje in pričetek Zalando adaptivne poti.

Pred izdajo kolekcije s privatnimi blagovnimi znamkami je Zalando na večih trgih izvedel obsežno kvalitativno in kvantitativno potrošniško raziskavo, da bi bolje razumel izkušnjo in potrebo invalidnih oseb. Glede na ugotovitve raziskave, 1 izmed 5 ljudi v Evropi živi z neko obliko invalidnosti, kar kliče po potrebi vključevanja adaptivne mode. Nadalje, 75 odstotkov ljudi, ki so se opredeli kot invalidne osebe, menijo, da modna industrija ne izpolnjuje njihovih potreb. Z vključevanjem adaptivne mode v svoj sortiment želi Zalando narediti prvi korak in nagovoriti invalidne osebe z različnimi vrstami oviranosti, kot so omejena mobilnost in spretnost ter senzorična občutljivost. Prav tako nagovarja skrbnike invalidnih otrok. Stili v prvih kolekcijah vključujejo sedeče stile za uporabnike in uporabnice invalidnih vozičkov, čutom prijazne tkanine, kose za enostavno zapenjanje ter kroje, prilagojene protezam in obližem.

Med ustvarjanjem in oblikovanjem adaptivne kolekcije s privatnimi blagovnimi znamkami je Zalando tesno sodeloval s kreativno agencijo All is for All, ki je specializirana za pomoč znamkam, da postanejo resnično vključujoče in dostopne invalidnim osebam.

Da bodo invalidne osebe lažje našle, brskale in nakupovale novo ponudbo adaptivne mode, je Zalando izdal tudi spletno mesto adaptivne mode, ki vključuje vse adaptivne kolekcije in oznake za lažje prepoznavanje adaptivnih stilov. Tudi pri ustvarjanju spletnega mesta je Zalando podpirala in svetovala agencija All is for All, vse od razvijanja uporabniške izkušnje do marketinške aktivacije. Z namenom povečanja ozaveščanja o adaptivni modi je Zalando izdal tudi kampanjo s podpisom “Nosi SEBE s ponosom“ (“Embrace what makes you, you”, ang.), ki predstavlja glasove invalidne skupnosti in invalidne ustvarjalce vsebin. Nadalje, spremljajoča kampanja za adaptivno kolekcijo znamke Tommy Hilfiger je bila ustvarjena tudi s strani Zalando Marketing Services (ZMS).

Zalando bo v naslednjih mesecih še naprej prisluhnil in nabiral znanje invalidne skupnosti z namenom nadaljne izboljšave iskalne in nakupovalne izkušnje adaptivne mode za potrošnike.