Domov » FIT » 5 vsakdanjih živil, ki izjemno kurijo maščobo na trebuhu

5 vsakdanjih živil, ki izjemno kurijo maščobo na trebuhu

FITPrehrana & Recepti
5 vsakdanjih živil, ki izjemno kurijo maščobo na trebuhu
📷 Ayla Woodruff / Instagram

Obstajajo vaje, ki so targetirane za krepitev trebušnih mišic, obstajajo pa tudi živila, ki so izjemno učinkovita v kurjenju trebušne maščobe. Seveda je priporočljivo, da za najboljše rezultate iz prehrane izločiš rafinirane sladkorje in predelane ogljikove hidrate, poleg tega pa v svoj vsakdanji jedilnik umestiš sledeča živila…

Ovseni kosmiči
Še vedno verjameš, da je preskakovanje obrokov najboljše za izgubo teže? Pa ni. Nikoli ne bi smela izpuščati obrokov, še zlasti pa ne prvega obroka dneva. Uživanje zdravega zajtrka spodbudi tvoj metabolizem, uravnava ravni krvnega sladkorja in ti zagotavlja energijo do malice oziroma kosila. Z vlakninami bogati ovseni kosmiči so odlična izbira za zajtrk, saj so nasitni, poleg tega preprečujejo hitre dvige in padce krvnega sladkorja. Pomembno je le, da izbereš navadne ovsene kosmiče, saj kupljene mešanice pogosto vsebujejo ogromno dodanega sladkorja.

Borovnice
Raziskave so pokazale, da lahko uživanje borovnic pomaga zmanjšati maščobe na predelu trebuha. In sploh ni pomembno ali so sveže ali zamrznjene. Uživaš jih lahko samostojno ali pa dodaš v borovničev smoothie po receptu Gwyneth Paltrow, jogurtov ‘cheesecake’ s koščki temne čokolade in borovnicami ali kvinojino kašo z borovnicami in meto.

Mandlji
Znano je že, da so mononenasičene maščobne kisline čarobna sestavina, ki pomaga kuriti maščobe na trebuhu, mandlji pa so izjemen vir teh maščob. Tí oreščki pa so izjemno tudi v preprečevanju lakote, saj vsebujejo konkretno mero vlaknin in rastlinskih beljakovin.

Losos
Zmanjšanje količine ocvrte, mastne hrane, polne praznih kalorij je ključnega pomena za dosego trebušnih mišic. Odlični viri pustih beljakovin, porabijo več kalorij za presnovo, pa so ribe, tofu ali puranje meso, ki ti zagotavljajo veliko in dolgotrajno energijo.
Kadar se odločiš za ribo, izberi lososa ali tuno, saj vsebujeta veliko omega-3 maščobnih kislin, ki zmanjšujejo in preprečujejo vnetja v telesu ter pomagajo uravnavati hormone.

Solata
Zelena listnata zelenjava, kakršna je zelena solata, listnati ohrovt ali špinača ni le polna vitaminov in mineralov ter nizkokalorična, ampak vsebujejo tudi konkretno dozo vlaknin, ki preprečujejo napihnjenost. Za kosilo si naredi gromozansko solato, ki te bo nasitila vse do popoldanske malice. Lahko pa si privoščiš tudi manjšo porcijo solate pred obrokom, zaradi katere boš pojedla manj glavne jedi.