Ali podjetje Kylie Jenner propada?

Kylie Jenner je po poročanju revije Forbes vredna 1 milijardo dolarjev. Pa je res? To naj bi bila ena velika laž. 21-letnica je še vedno zelo bogata in uspešna, ni pa (več) milijarderka. Prodaja deleža 3-letnega podjetja Kylie Cosmetics naj bi bila dokončno preklicana.

Prodaja se je od 1. januarja do 31. maja letos zmanjšala za kar 14%. Eden od razlogov je, da večina kupcev, ki so v zadnjih mesecih preizkusili izdelke Kylie Cosmetics, niso postali ponavljajoči kupci.

Podjetje Kylie Cosmetics je leto po lansiranju podiralo rekorde v prodaji. Svoje “lip kit” komplete za ustnice so komajda ohranjali na zalogi. Ko so nato lansirali Kyshadow avgusta 2016, so ga razprodali v manj kot 60-ih sekundah. Februarja 2016, ko so lansirali nove odtenke “lip kitov”, jih niso le v trenutku razprodali, ampak so jih ljudje nato naprej prodajali na eBayu za 225 dolarjev, kar je skorajda desetkrat več od originalne cene – 29 dolarjev.

Prihodki Kylie Cosmetics so dosegli svoj vrhunec novembra 2016, eno leto po lansiranju prvega “lip kit” kompleta za ustnice. Do novembra 2018 so prihodki padli za 62%. To bi lahko pripisali težavam blagovne znamke pri pridobivanju kupcev, ki bi se vrnili in kupili še več izdelkov. Analiza nakupovalnih navad kupcev je pokazala, da je 60% kupcev Kylie Cosmetics od junija 2016 do maja 2019 samo enkrat naredilo nakup izdelkov blagovne znamke.

Svetla točka pa je ta, da so se kompleti za ustnice, ki predstavljajo 69% prodaje Kylie Cosmetics, od 1. junija 2016 do 31. maja 2019 zmanjšali le za 2,3%. V tem časovnem obdobju pa je prodaja izdelkov za ustnice na splošno padla za 5,3%. Poleg tega pa je tudi prodaja ličil za oči in obraz Kylie Cosmetics upadla za 29% oziroma 8% v dveletnem obdobju, ki se je končalo maja letos, čeprav se je na splošno v kozmetični industriji v istem obdobju prodaja ličil za oči zvišala za 12%, za obraz pa 8%.