Beyoncé za Super Bowl reklamo prejela vrtoglavih 30 milijonov dolarjev!
Gledalci Super Bowla LVIII so bili pretekli konec tedna med drugim deležni redkega humornega nastopa vse bolj skrivnostne Beyoncé, ki je sodelovala s Tonyjem Haleom v reklami za omrežje Verizon 5G, polni komičnih vložkov.
Oglas je služil tudi kot reklama za njen prihajajoči album, vendar pa to nikakor ne pomeni, da je Beyoncé delala zastonj. Nasprotno, za vlogo v 45-sekundni reklami je zaslužila kar 30 milijonov dolarjev!
Ta domnevna vsota 30 milijonov dolarjev izvira s tračarske strani o slavnih “Popbitch”, ki prav tako trdi, da je skupni proračun za snemanje reklame, brez Beyoncéinega honorarja, znašal 1 milijon dolarjev. Dodaj še 7 milijonov dolarjev za nakup samega oglaševalskega mesta in končni skupni proračun je znašal okoli 38 milijonov dolarjev, če govorice o Beyoncéini plači v višini 30 milijonov dolarjev res držijo.
Tim Curtis, vrhunski agent za talente pri WME, ki zastopa več kot 30 zvezdnikov, ki so letos nastopali v reklamah med oglasnimi premori za Super Bowl, je za The Telegraph povedal, da lahko “zvezda srednjega razreda” domov odnese od 1 do 3 milijone dolarjev za nastop v oglasu za Super Bowl. Za primerjavo, največja imena, kot je Beyoncé, pa lahko bolj verjetno računajo okoli 10 milijonov dolarjev. Potrjeno je bilo, da je Ben Affleck zaslužil 10 milijonov dolarjev za lanskoletni oglas za Dunkin Donuts Super Bowl in letos še dodatnih 10 milijonov dolarjev za uspešnico “Dunkin Kings”.
Kljub morda prenapihnjenim standardom velikega komercialnega oglaševanja na Super Bowlu, je Beyoncé z oglasom Verizon dosegla velik rezultat -zanjo je bila to hkrati tudi brezplačna reklama za njen prihajajoči album.
Preberi si tudi:
Beyoncé izdala kar dve novi pesmi in najavila, kdaj izide nov album
Pripravi se na novo glasbo pevke Beyoncé! Po izidu njene nove Verizon reklame, ki je bila predvajana med Super Bowlom 2024 v nedeljo, 11. februarja, je 42-letna pevka…
Pa se ves ta denar znamkam sploh splača porabiti za samo eno reklamo? Predsednik Dunkina Scott Murphy je za revijo Entrepreneur povedal, da je bil lanski oglas znamke z Benom Affleckom za Super Bowl ugoden v primerjavi z odzivom, ki so ga prejeli: “Enkrat smo ga predvajali in prejeli 7 milijard medijskih vtisov, kar je zaštartalo leto.” Po besedah Murphyja je bil ponedeljek po lanski veliki tekmi največji prodajni dan za krofe v zgodovini Dunkina.
Preberi si tudi:
Luksuz: Koliko stanejo zasebni apartmaji na tribuni Super Bowla
V nedeljo, 11. februarja se bo na stadionu Allegiant v Las Vegasu zgodil težko pričakovani spektakel ameriškega nogometa – Super Bowl LVIII, na katerem se bodo pomerili San…