H&M prodira na lepotni trg s kolekcijo ličil
V lepotni industriji se obrne na desetine milijard dolarjev in to samo v Združenih državah Amerike! Že letošnjega septembra se bomo na policah H&M trgovin lahko razveselili njihovih lepotnih izdelkov, ki bodo obsegali vse od primerjev, šmink pa do lakov za nohte. Vsega skupaj naj bi na prodajne police prišlo kar 700 različnih izdelkov! Švedska znamka oblačil se torej na lepotni trg širi v velikem slogu!
Cenovno ugodni izdelki se bodo postavili ob bok že zelo uveljavljenim tekmecem s svojo lepotno blagovno znamko, kot sta Topshop in Sephora, ki je zelo pripomogla k normalni razpoložljivosti lepotnih izdelkov višjega cenovnega ranga v samostojnih trgovinah izven veleblagovnic.
Pri švedski družbi so se odločili posnemati že zelo uspešni poslovni model, kot so dobro prodajane hčerinske kolekcije. Conscious Beauty, njihova ekološka kolekcija, ki je sicer zgolj sezonska vendar zelo priljubljena pri ekološko ozaveščenih potrošnikih, bo dobila svojo nadgradnjo z organsko kozmetiko, ki bo imela tudi ekološki certifikat Ecocert. Bodo pa pri H&M-ju lansirali tudi ekološko lepotno kolekcijo, ki bo stalno naprodaj, saj želijo spodbuditi kupce, da gredo pri svojih lepotnih obredih v celoti nazaj k naravi. Embalaža teh izdelkov bo iz recikliranih materialov, vsi proizvodi pa bodo brez parabenov, silikonov, sintetičnih parfumov, GSO-jev in barvil. Sestavinske formule bodo imele tako minimalni vpliv na okolje.
V delu pa je tudi premium linija, saj želijo pritegniti tudi bolj zahtevne lepotne obsedenke, ki jim je pomembna tudi razkošna in privlačna embalaža.
Ampak, ali se bo cenovno ugoden bronzer prodajal enako dobro kot zaželene Alexander Wang boksarske rokavice? To nam bo povedal šele čas. Zagotovo pa bo vsaka izmed nas precej lažje prišla do popolne šminke ali lipglossa, ki bosta rezultat morebitnega naslednjega sodelovanja z znanim modnim oblikovalcem (brez dolgotrajnih iskanj in navitih cen na ebayu!).