Kako uspeti kot modna blogerka
Torej, misliš da lahko blogaš? Dobra novica je, da je začetek v bistvu najlažji del. Ugotoviti moraš, kako pridobiti in obdržati zveste sledilce, ki verjamejo tvoji zgodbi in za njih nisi samo ena “wannabe” blogerka ampak zgodba o uspehu.
Splet je že tako prenatrpan z modnimi blogerji (in blogerji na splošno) ter noro konkurenčen, da samo strast do mode enostavno ne zadostuje v tem norem spletnem trgu. Bloganju se moraš posvetiti v celoti in ga jemati kot redno službo, ki na začetku pač ni plačana, vendar če ves svoj čas vlagaš v to, se ti bo sčasoma poplačalo tudi vse za nazaj. Da boš vedela, kaj vse potrebuješ, smo se obrnili k dvema top blogerkama za strokovne nasvete o tem, kako začeti s pisanjem modnega bloga.
Investiraj vase
Pri modnem bloganju moraš zapraviti nekaj denarja, če ga želiš tudi služiti, na srečo pa ti ne bo treba že na samem začetku izprazniti svoj varčevalni račun. Za štart bo najbolje, da investiraš v nekaj dobrih objektivov in fotografsko opremo, pravi losangeleška modna in “lifestyle” blogerka Alyssa Campanella z bloga The A List. “En od najlažjih načinov, s katerim se boš povezala z bralci, je skozi fotografije,” razlaga. Če je svetloba slaba in slike meglene, te ljudje ne bodo jemali resno, še manj pa si vzeli čas za branje tvojih misli, ki si jih delila z njimi v objavi na blogu. Originalna in po meri izdelana stran sploh ni potrebna, najbolj pomembno je kupiti svojo domeno (minimalni izdatek), ki ti je pisana na kožo in izbrati temo, ki ima lepo, čisto postavitev in je prijetna za branje. Ne veš, kako in kje bi začela? Ekipa Naredimo.net ti bo svetovala in pomagala z izbiro, nato pa tudi po tvojih željah izdelala spletno stran in poskrbela, da se bo le-ta na spletu počutila kot doma. Odklikaj na njihovo stran in se sama prepričaj o njihovi strokovnosti (mimogrede, izdelavo svojega bloga jim je zaupala tudi Maja Malnar!).
Naredi domačo nalogo
V znanju je moč in sledenje najnovejšim trendom ter dogajanju v svetu mode je za modne blogerje obvezno. Alyssa priporoča branje modnih revij in ne samo teh, ki izhajajo v tvoji državi, ampak tudi tujih. “Sama zelo rada prebiram angleški reviji Vogue in Marie Claire, čeprav živim v Ameriki,” pravi. “Če ga še ne, začni uporabljati pinterest kot navdih za stylinge. Shranjevanje pinov, ki te navdihujejo so za tvoj stil in njegovo evolucijo ključnega pomena.”
Tretiraj ga kot posel
Predpostavljamo, da si želiš svojo ljubezen do mode spremeniti v službo s polnim delovnim časom in to pomeni, da boš bloganje morala tretirati kot katerokoli drugo službo. Kot pravi Alyssa je bloganje zelo zabavno, vendar tudi zelo težko delo. “Veliko stvari je pomembnih, ko pišeš svoj blog, saj v bistvu vodiš lastno podjetje in iz sebe ustvarjaš blagovno znamko,” razlaga. “Tako kot pri vsem ostalem, pridejo dobri in slabi dnevi, vendar nikoli, res nikoli ne obupaj!”
Bodi potrpežljiva in strastna
Zgodbe o uspehu čez noč so zelo redke. “Mnogo ljudi misli, da je začeti s pisanjem modnega bloga zelo enostavno in da postaneš ulična zvezda stila kar čez noč. To zahteva ogromno vloženega truda. Kar nekaj ljudi je začelo pisati modni blog izključno z namenom, da bi postali slavni na instagramu ali da bi dobivali zastonj oblačila in obutev in iz prve roke lahko povem, da noben od njih danes ne piše več modnega bloga zaradi napačne predstave o tem poslu.” Več kot vlagaš truda in duše v svoj blog, hitreje boš pridobivala stalne bralce in vsi bodo zagotovo opazili in občudovali tvojo predanost.
Bodi originalna
Ne bodi papiga! “Moraš imeti svoj glas in svoj stil,” svetuje stilistka slavnih in modna blogerka Ali Levine, voditeljica oddaje Celebrity Styling with Ali Levine. “Ljudem ponudi nekaj novega, da bodo navdušeni nad tem, pomembno pa je tudi to, da so stvari všeč tudi tebi. V tem poslu je zelo pomembno biti verodostojen,” še doda.
Sodeluj, sodeluj, sodeluj
To je en izmed najboljših načinov, da se malo izpostaviš in pridobiš nekaj novih bralcev, pomembno je zgolj to, da izbereš pravo osebo ali znamko za sodelovanje. Levine predlaga, da najdeš sebi enako misleče ljudi (blogerje, modne oblikovalce) s podobnimi interesi. Ideje morajo biti vzajemno koristne in privlačne bralcem.
Bodi aktivna na socialnih medijih
In nenazadnje, ne moreš imeti modnega bloga brez aktivne prisotnosti na socialnih medijih. Tudi Alyssa potrjuje, da te večina tvojih bralcev najde na socialnih medijih, kot so instagram, twitter in pinterest. “Tudi če nimaš rednih in vnaprej načrtovanih objav na blogu, ohrani zanimanje bralcev s tem, da objavljaš slike preteklih stylingov ali slike iz preteklih objav na blogu,” še svetuje.