Kako velik budget ima Barbie film in zakaj se je Google obarval rožnato
Film Barbie, v katerem glavni vlogi igrata Margot Robbie kot Barbie in Ryan Gosling kot Ken, je trenutno velik hit po celotnem svetu in to zahvaljujoč velikemu proračunu za promocijo filma.
Warner Bros. naj bi porabil 150 milijonov dolarjev za trženje filma “Barbie”, poroča Variety.
Glede na publikacijo so konkurenčni studii ocenili, da je marketinška kampanja “Barbie” stala 150 milijonov dolarjev, kar je več od proračuna, ki je znašal 145 milijonov dolarjev, porabljenega za produkcijo filma.
Tržna kampanja je vključevala vse od spletnega mesta, ki je oboževalcem omogočalo izdelovanje plakatov “Barbie” po meri, partnerstva z zavarovalnico Progressive za reklamo, posneto na filmskem prizorišču do sodelovanja z Airbnb pri ustvarjanju replike Barbiejine sanjske hiše Malibu v naravni velikosti, sodelovanje z Burger King Brazilija pri roza burgerjih in celo obarvanju Googla v roza barvo, ko v iskalnik vtipkaš “Barbie film” ali “Barbie movie”.
Trženje se je brez dvoma izplačalo, saj je imela “Barbie” največji otvoritveni vikend leta 2023 na ameriških kinoblagajnah. Po poročanju The Hollywood Reporterja je “Barbie” v svojem uvodnem vikendu zaslužila 155 milijonov dolarjev v ZDA in 337 milijonov dolarjev po celotnem svetu.