Domov » Prehrana & Recepti » Najboljši napitki za pred spanjem

Najboljši napitki za pred spanjem

Prehrana & ReceptiZdravje
Najboljši napitki za pred spanjem
📷 Profimedia

Si za vročo čokolado?

Bi popila topel napitek, ki te bo zazibal v sladko spanje? Potem previdno pri izbiri, saj lahko napačna pijača povzroči, da se boš celo noč obrača in premetavala po postelji.

Mnogi prisegajo na zeleni čaj, kar 66%, vendar pa ti skodelica čaja zaradi vsebnosti kofeina ne bo ravno pomagala zaspati. Najboljša pijača pred spanjem je zagotovo voda, ki osveži in rehidrira telo, ampak za večere, ko ti zadiši skodelica toplega napitka, pa si privošči…

Vroča temna čokolada

Ja, vroča temna čokolada vsebuje visoke vrednosti kofeina, ki poveča srčni utrip, vendar pa se učinki razlikujejo od osebe do osebe. Tako kot kava ne vpliva na vse enako, tudi čokolada ne. V kolikor jo redno uživaš in nisi opazila nobenih negativnih učinkov, si pogrej skodelico mleka ali kateregakoli rastlinskega napitka (mandljevega, ovsenega, kokosovega itd.) in vanjo vmešaj koščke temne (vsaj 85%) čokolade ali pa presni kakav.

Vroče mleko

Kalcij pomaga umiriti centralni živčni sistem, laktoza (naravni sladkor, ki ga najdemo v mleku) pa lahko vpliva na sproščanje endorfinov, naravnih morfinu podobnih snovi, ki ublažijo stres. Mleko vsebuje tudi aminokislino triptofan, ki jo možgani uporabljajo za proizvodnjo serotonina, ki upočasni aktivnost živčevja in tako pomaga zaspati.

Zeliščni čaj

Kamilico so uporabljali za zdravljenje nespečnosti že v starodavnem Egiptu. Druge pomirjujoče infuzije, ki pomagajo zmanjšati ravni stresa in zaspati pa so ingver, pomaranča, poprova meta in med.