Najboljši prigrizek pred spanjem za hujšanje

Zdravo hujšanje pomeni uživanje prave hrane, ko smo lačni, redna hidracija, redna vadba in dovolj spanja. Poleg tega pa je pomembno tudi, kaj jemo in kdaj jemo. Strokovnjaki za prehrano pogosto prisegajo na načrtovanje obrokov in pripravo hrane vnaprej, kar nam pomaga strukturirati dan.

Ampak če si po večerji ali pred spanjem lačna in te skrbi, da bi se zaradi zadnjega obroka pred spanjem zredila, potem beri naprej.

Zakaj je jogurt z jagodičevjem popoln prigrizek po večerji/pred spanjem


Jogurt z jagodičevjem (Foto: wirestock / Freepik)

Če ti pred spanjem paše še kaj prigrizniti, je zelo pomembno, da izbereš nizkokalorični prigrizek, ki bo pomagal pri boljši prebavi. Jogurt poteši tvojo lakoto, ne da bi se kasneje počutila napihnjeno ali sčasoma pridobila na teži (na primer, če bi jedla nezdravo hrano pozneje ponoči).

Jogurt vsebuje veliko kalcija in magnezija, dveh mineralov, ki sodelujeta pri proizvodnji melatonina – hormona spanja. Beljakovine v jogurtu lahko pomagajo ohranjati stabilno raven sladkorja v krvi. Zdravi dodatki, na primer sveže sadje, k naravnemu jogurtu bodo izboljšali okus, hkrati pa ne bodo povečali vsebnost sladkorja in kalorij.

Jogurt z nizko vsebnostjo maščob ali brez maščob v kombinaciji z jagodičevjem, bogatim z antioksidanti, je odlična izbira za pozen nočni prigrizek brez krivde. Jogurt pomaga spodbujati spanje, ker vsebuje triptofan – esencialno aminokislino, ki lahko pomaga pri spodbujanju dobre kakovosti spanja.

Hujšanje je predvsem posledica doseganja dnevnega primanjkljaja kalorij. Uživanje prigrizkov po večerji je lahko zdravo in brez oviranja hujšanja. Pomembno je biti pozoren na kalorično vsebnost hrane in izbira prigrizkov z nizko vsebnostjo maščob je lahko odličen način za zmanjšanje vnosa kalorij zaradi maščobe, ki ima več kalorij kot beljakovine ali ogljikovi hidrati. Zato je dan najbolje končati noč z brezmastnim/nizkokaloričnim grškim jogurtom z mešanim jagodičevjem, če ti po večerji/pred spanjem kruli v želodcu.