Spoznaj najbolj uspešni lepotni influencerki leta 2023
YouTube si prizadeva pridobiti nazaj svoj status lansirne platforme za lepotne influencerje, ki spodbuja ekskluzivne vsebine in kratke videoposnetke, vendar je TikTokov algoritem tisti, ki je v hipu ustvaril lepotne zvezde.
Nyadollie Deng je bila stara le 11 let, ko je prvič začela gledati lepotne videe na YouTubu. Hitro so jo prevzeli transformativni makeup videzi Jamesa Charlesa, Nyme Tang in Patricka Starrrja. Zdaj je 23-letnica na poti, da ekspresno doseže njihov vpliv, vendar ne prek YouTuba.
5. decembra je TikTok objavil, da je Nyadollien tutorial ličenja njihov najboljši video leta v ZDA z več kot 500 milijoni ogledov. V marčevskem videu influencerka, ki je šele januarja letos začela objavljati vsebine o ličenju na TikToku, je delila svojo vsakdanjo rutino ličenja.
@dollievision Makeup 💗✨ #melanin #fypageシ #fyp #blacktiktok #makeup #darkskin #fypシ #makeupvideos #makeupvideos #makeuptutorial ♬ Just the Two of Us – Grover Washington, Jr.
Tako kot je TikTok izpostavil Nyadollie kot eno svojih najhitreje rastočih zvezd na platformi, je YouTube prav tako razglasil svojo “lepotno kraljico” leta 2023 Sydney Morgan, ki je znana po objavljanju svojih rutin ličenja s posebnimi učinki in ima na platformi že 7 milijonov naročnikov. Tako kot Nyadollie je tudi Sydney najprej zaslovela na TikToku, kjer ima več kot 10 milijonov sledilcev.
Ker je TikTok postal glavna platforma družbenih medijev za zagotavljanje novih lepotnih vplivnežev, so konkurenti prešli na kratke videoposnetke, da bi ostali relevantni.
Sydney je začela leta 2020, tako kot mnogi lepotni vplivneži, objavljati svoje makeup videze, ki so pritegnili pozornost na TikToku in opazila hitro širjenje. Več let je objavljala na Instagramu in YouTubu, a z malo ogledov.
“Ko je YouTube uvedel YouTube Shorts, je to resnično spremenilo igro … in povečalo število mojih naročnikov,” je za Business Of Fashion povedala Sydney.
YouTube je presegel uvedbo kratkih videoposnetkov, da bi na platformo privabil mlajšo generacijo lepotnih zvezd. Sodeluje s Sydney in drugimi vplivneži ter zagotavlja pavšalno ceno, da videoposnetki ostanejo ekskluzivni za YouTube.