Uživanje oranžne buče ima več koristi, kot si misliš!

Marsikdo si jeseni ne predstavlja brez okusnih oranžnih buč. Od raznih toplih napitkov, sladic do juh in popečenih rezin v pečici, ta okus ponuja topel in udoben občutek, po katerem mnogi hrepenimo, ko se temperature znižajo.

Kljub temu, da oranžna buča izgleda zelo preprosto, se v njej skriva obilica koristi za zdravje.

Oranžna buča je eno zares superživilo, saj vsebuje zelo malo ogljikovih hidratov in visoko vednost hranil. Ena od njenih glavnih prednosti izhaja iz sposobnosti zaščite različnih organov, na primer jeter. Ker je ta organ ključnega pomena za razgradnjo odpadkov in njihovo odstranitev iz telesa, je pametno zanj ustrezno skrbeti. Polna je vitamina C, zato buča pomaga pri boju proti boleznim, hkrati pa ščiti vitalne organe.


Z visoko vsebnostjo vlaknin in antioksidantov, lahko buča podpira tudi naše zdravje prebavil. Bučna semena vsebujejo visoko vsebnost cinka, ki prav tako pomaga pri rednem odvajanju in podpira imunski sistem. Z vitaminom A, vitaminom C in cinkom, redno uživanje oranžne buče tvoje telo oskrbuje s hranili, ki jih telo potrebuje za pravilno delovanje.

(Freepik)

Vse jedi iz oranžnih buč vsebujejo veliko hranilnih snovi

Če si se kdaj vprašala, ali oranžna buča koristi tvojemu zdravju le, če jo pripraviš sama, naj te razveselimo, da tudi pire iz pločevinke vsebuje veliko vitaminov in antioksidantov. Ja, buča tudi v predelani obliki ohrani visoko gostoto hranil.

Topel, zemeljski okus oranžne buče je zdrav, dekadenten in te lahko poogreje na najhladnejši dan. Ne glede na to, v kakšni obliki jo zaužiješ, je buča odličen dodatek v tvoji prehrani.

Nekaj idej, kako pripraviti jedi iz oranžne buče: