Domov » Prehrana » Uživanje te hrane ti lahko pomaga, da boš dlje časa sita

Uživanje te hrane ti lahko pomaga, da boš dlje časa sita

Prehrana
Uživanje te hrane ti lahko pomaga, da boš dlje časa sita
📷 Pixabay

Živilo naj bi popolnoma nadomestilo meso!

Nič ne škoduje tvoji prehrani bolj, kot da poješ zdrav obrok in si po njem še vedno lačna. To je seveda znak, da boš kaj hitro iskala nezdrave prigrizke.

Na srečo pa so znanstveniki odkrili, da obstaja živilo, ki lahko poveča raven sitosti po nizkokaloričnem obroku – in vse, kar moraš narediti je, da mu dodaš to preprosto živilo: gobe. Znanstveniki na univerzi v Minnesoti so prepričani, da so gobe resnično čarobno živilo.

Nova študija o sitosti, ki je bila nedavno objavljena v reviji Appetite, je pokazala, da lahko uživanje zajtrka, ki vsebuje gobe, povzroči manj lakote in večji občutek sitosti v primerjavi z obrokom, ki vsebuje mesne izdelke.

(Pixabay)

Udeleženci so med desetdnevno dieto uživali ali bele gobe ali pusto govedino, velikost porcij pa je temeljila na tem, da sta obe skupini čez dan zaužili enako količino beljakovin in kalorij.

Glede na to, da imajo gobe manjšo vsebnost beljakovin kot meso, je to pomenilo, da so morali udeleženci zaužiti ali 226 g gob ali 28 g govedine. In poglej, poglej, tisti, ki so jedli gobe, so po obroku dlje časa čutili občutek sitosti in so tudi tekom dneva zaužili manj kalorij v primerjavi s tistimi, ki so za zajtrk jedli meso.

Gobe so veliko bolj hranilne ter te tudi bolj nasitijo kot meso, tako da ga brez oklevanja čim večkrat le del ali pa popolnoma zamenjaj z gobami.