fbpx

Victoria’s Secret kopalke samo še preteklost

Victoria’s Secret znamka je bila ustanovljena leta 1977 in postala poznana zaradi udobnih oblačil in spodnjega perila. Čeprav znamka prinaša ogromne dobičke in uspeh, saj večina žensk po spodnje perilo najprej zavije prav v njihovo trgovino, pa so pri Victoria’s Secret naznanili, da bodo letos prenehali z izdelovanjem določenega blaga in ukinili tudi določena delovna mesta.

Haute to yacht. #OwnTheBeach

A photo posted by Victoria’s Secret (@victoriassecret) on


Večina njihovih rednih strank bo precej razočarana, saj so ena kategorija, ki jo bodo prenehali izdelovati, kopalke. Njihov prostor bo v trgovinah zdaj zapolnila razširjena ponudba oblačil za prosti čas in ostalo blago.

❤️ the looks you saw on the #VSSwimSpecial? Shop them now via profile link.
A photo posted by Victoria’s Secret (@victoriassecret) on

Vir je za BuzzFeed News povedal, da bodo do konca tega leta pri Victoria’s Secret počistili vse svoje zaloge kopalk in s tem naredili prostor novi znamki. Kopalke naj bi v podjetje prinašale zgolj 500 milijonov dolarjev zaslužka, kar je 6.5% celotne prodaje Victoria’s Secret oblačil, to pa ne predstavlja ravno velikega deleža pri dobičku.

Podjetje pa ukinja tudi slavne kataloge, saj postaja ta način oglaševanja vse dražji, hkrati pa je precej manj efektiven kot spletno oglaševanje, saj vedno več ljudi nakupuje prek spleta.

…but you still need the bikini top.

A photo posted by Victoria’s Secret (@victoriassecret) on


V izjavi, ki so jo vodilni pri Victoria’s Secret podali v začetku tega meseca, pravijo, da “podjetje dela te spremembe zato, da bi pospešil rast in dolgoročno okrepil podjetje, zaradi tega pa moramo omejiti naš fokus in poenostaviti model poslovanja.”

Tri glavne kategorije, na katere se bodo od zdaj naprej osredotočili v podjetju so spodnje perilo, oblačila za šport in prosti čas ter mladostniška linija PINK.

? Dreamin’ of bright days & big waves.
A photo posted by Victoria’s Secret PINK (@vspink) on