Ali to pomeni konec Victoria’s Secret modnega šova?!
Priljubljena znamka spodnjega perila v hudi dilemi glede znamenite vsakoletne modne revije…
V skladu z dopisom, ki ga je zaposlenim v podjetju CNBC pretekli petek poslal direktor podjetja L Brands, Les Wexner (lastnik znamke Victoria’s Secret), mora njegovo podjetje “ponovno premisliti”, ali je televizija še vedno “ustrezna” za predvajanje vsakoletne ekstravagantne modne revije, ki jo sicer na televizijskih mrežah ABC in CBS predvajajo že skoraj 20 let.
“V preteklih nekaj mesecih smo s sveže perspektive pregledali vsa področja našega poslovanja – od trženja, promoviranja in pozicioniranja blagovne znamke do našega portfelja nepremičnin, digitalnega poslovanja in stroškovne strukture,” je v dopisu zapisal Wexner. “Moda je posel sprememb. Moramo se razvijati in spreminjati, da lahko rastemo. S tem v mislih smo se odločili ponovno razmisliti o tradicionalni Victoria’s Secret modni reviji. Ne verjamemo, da bi bila za napredovanje televizija prava pot.”
Dodal pa je še: “V letu 2019 in naprej se osredotočamo na razvijanje razburljivih in dinamičnih vsebin ter na novo vrsto dogodka, ki ga bomo kupcem dostavili na platformah, ki jih konstantno uporabljajo in na načine, ki bodo potisnili modne meje v svetove digitalne industrije.”
Ne spreglej pa tudi, kako do polnih ustnic Victoria’s Secret angelov na modni reviji in koliko dejansko stane izvedba Victoria’s Secret modnega šova!