Domov » FIT » Hujšanje: Zlata pravila za izgubo maščobe

Hujšanje: Zlata pravila za izgubo maščobe

FITLepota & zdravje
Hujšanje: Zlata pravila za izgubo maščobe
📷 Pexels

Ni potrebe po teku – začni dvigovati uteži!

Je biti fit res tako zelo enostavno? Če verjameš ali ne, lahko do onemoglosti delaš vaje za kardio, vendar boš še vedno imela enako (ravno) obliko postave. Čarovnija se zgodi med dvigovanjem uteži, s katerim pospešeno gradiš mišično maso (brez skrbi, niti približno ne boš izgledala kot bodibilder) in kuriš maščobo.

Torej, vse kar moraš narediti za vitko, zapeljivo in oblinasto postavo je, da upoštevaš sledeča tri zlata pravila za hujšanje in nikoli več ne tečeš!

1. Intenzivno treniraj

Anaerobna vadba obnavlja tvoj metabolizem in ohranja telo v “načinu izgorevanja” še dolgo potem, ko ti že zaključiš z vadbo. Če jo izvedeš pravilno, boš še nekaj ur po treningu kurila na stotine kalorij. To je nekaj različnih anaerobnih vadb:

  • dvigovanje težkih uteži za hitro pridobivanje mišične mase
  • visoko intenzivni intervalni trening
  • vaje za oblikovanje celega telesa
  • kombinacija vsega naštetega

2. Vaje za moč

Izgradnja in ohranjanje mišične mase sta ključni pri izgubi teže, saj ti mišice pomagajo bolj učinkovito in dlje časa kuriti maščobo. Osebe, ki so bolj mišičaste, pokurijo več kalorij – tudi v času mirovanja – kot manj mišičasti posamezniki.

3. Zdrava prehrana

Tvoje telo potrebuje hranila za optimalno delovanje. V kolikor ga hraniš s hitro hrano, žal ne bo mogel delovati po svojih najboljših močeh. Tvoja prehrana naj bo sestavljena iz zdravih živil, ki nahranijo telo ter pomagajo graditi mišično maso in kuriti maščobe.

Upoštevaj zgornja tri pravila in do poletja bo tvoje telo v tip top formi!