fbpx

Prebrisan trik, ki v trenutku odžene hrepenenje po sladkarijah!

Čakaj malo, ali to pomeni, da bomo končno zdržale na dieti dlje kot samo en teden?

Če si včlanjena v klub čokoholičark, potem veš, da se je zelo težko upreti tistemu glasku v glavi, ki te spodbuja, da si privoščiš celo tablico čokolade. In lahko si kar predstavljaš naše navdušenje nad ugotovitvijo, da so znanstveniki končno odkrili prebrisan trik, ki v trenutku zmanjša (ali celo popolnoma odžene) željo po sladkem!

Skupina raziskovalcev na univerzi Flinder v Avstraliji je odkrila, da ti bo preprost možganski trik pomagal odreči se sladkarijam.

Vse, kar moraš narediti je, da si v glavi predstavljaš sprehajanje po gozdu. Ja, prav si prebrala, po gozdu. Čeprav se morda na prvi pogled zdi malo za lase privlečeno, pa ekipa znanstvenikov meni, da je naša domišljija največja ovira, ko bi se morali upreti slastnim dobrotam. Torej, ko si vzameš treutek in pomisliš na nekaj drugega, daš s tem možganom možnost, da pozabijo na sladko hrepenenje.

“Nauči se zatreti hrepenenje že v kali tako, da se konstruktivno zamotiš s predstavljanjem sebe med sprehajanjem po gozdu. S tem si boš pomaga znižati vsiljivost misli in živost v podob,” je razkrila dr. Schumacher, ki je bila vodja raziskave in dodala: “Ugotovili smo, da je zelo pomembno osredotočiti se na začetne hrepeneče misli, torej še preden nas želja po sladkarijah popolnoma prevzame.”

Ekipa je prišla do tega sklepa po tem, ko so preučili skoraj 100 žensk in njihov odnos do čokolade. Prostovoljke so razdelili v skupine in jih prosili, naj ocenijo, kako močna je želja po čokoladi pred in po tem, ko so njihove misli odvrnili od čokolade. Pri tistih, ki so najbolj močno hrepenele po čokoladi so opazili največji učinek, ko so misli preusmerile drugam, kot je na primer sprehod po gozdu.

Tako, zdaj veš. Ko naslednjič začneš razmišljati o tortah, pecivih, čokoladi, sladoledu itd., takoj preusmeri misli na sprehod v gozdu in hrepenenje po slaščicah bo (vsaj za nekaj časa) izginilo. Zagotovo vredno poskusa, kajne?