Domov » Prehrana & Recepti » Razkrivamo, kako skuhati riž, da absorbiraš pol manj kalorij!

Razkrivamo, kako skuhati riž, da absorbiraš pol manj kalorij!

Prehrana & Recepti
Razkrivamo, kako skuhati riž, da absorbiraš pol manj kalorij!
📷 Pixabay

Neverjeten kuharski trik!

Če si ljubiteljica riža, potem boš navdušena nad novim načinom kuhanja riža, s katerim kar za polovico zmanjšaš absorbirane kalorije, poleg tega pa z njegovim zaužitjem celo kuriš telesne maščobe.

Sudhair James z univerzitetnega kolidža na Šrilanki je predstavil nov način kuhanja riža, ki naj bi zmanjšal kalorično absorpcijo za neverjetnih 50-60%. Zanimivo je dejstvo, da je James odkril način kuhanja, s katerim postane riž odporen škrob, ki se lahko upira absorpciji škroba ali sladkorja v krvni obtok.

Čudežna sestavina je kokosovo olje!

Kako skuhati riž:

V vrelo vodo dodaj čajno žličko kokosovega olja. Ko je olje v vodi popolnoma raztopljeno, vmešaj riž. Riž nato kuhaj 40 minut na zmernem ognju, lahko pa ga kuhaš 20-25 minut in nato neodcejenega postaviš v hladilnik za 12 ur oziroma čez noč. Na ta način se vsebnost odpornega škroba poveča tudi za 10-krat!

In na kakšen način to sploh deluje?

Kot razlaga James, kokosovo olje med kuhanjem prodre v škrobne granule in naredi sladkor odporen na prebavne encime. To je razlog, zakaj se ne bo razgradil in posledično presnovil. Postopek hlajenja riža za 12 ur veže škrob na molekule na zunanji strani riža in preoblikuje sladkor v odporen škrob, tako da ponovno segrevanje ne vpliva na njegove ravni.
Nikar pa ne pozabi, da pretiravanje s količinami riža negativno vpiva na raven sladkorja v krvi, tako da ga moraš uživati zmerno. Vsekakor pa je potrebno v prehrano vključiti tudi veliko vlaknin in hranil, kot so kvinoja, ječmen, sladki krompir, listnata zelena zelenjava, gobe in cvetača.