Domov » FIT » Različni načini, kako ti lahko kokosovo olje pomaga pri hujšanju

Različni načini, kako ti lahko kokosovo olje pomaga pri hujšanju

FITLepota & zdravjePrehrana & Recepti
Različni načini, kako ti lahko kokosovo olje pomaga pri hujšanju
📷

Številne koristi kokosovega olja niso ravno skrivnost. Poznamo ga kot zdravilo, ki pozdravi vse lepotne težave: od bolj sijoče kože do preprečevanja razcepljenih konic. Vendar pa koristi tega malega eliksirja niso omejene zgolj na zunanjo lepoto. Kokosovo olje vedno bolj priporočajo tudi nutricionisti, vse dokler ga uporabljamo in uživamo v mejah normale.

Ko gre za hujšanje je kokosovo olje povsem v svoji ligi v primerjavi z ostalimi olji za kuhanje.

Ima neverjetne sposobnosti za preprečevanje kopičenja maščob, stimuliranje metabolizma in zmanjševanje lakote. Kokosovo olje še 24 ur po zaužitju ohranja tvoj metabolizem pospešen, kar poveča količino pokurjenih maščob in raven energije. Dobra novica je, da ga je v prehrano tako enostavno umestiti kot katerokoli drugo olje za kuhanje. Sledijo štirje načini uporabe kokosovega olja v vsakodnevni prehrani za uspešno hujšanje.

Vsak dan zaužij eno polno žlico

Najbolj pomembna stvar, ki jo moraš imeti konstantno v mislih pri kokosovem olju je zmernost. Kokosovo olje pomaga zmanjšati občutek lakote, ampak to še nikakor ne pomeni, da kokosovo olje samo po sebi ni kalorično. Kot katerokoli drugo olje tudi kokosovo vsebuje nasičene maščobe. Začni z uživanjem ene polne čajne žličke in postopoma višaj količino na eno polno jedilno žlico kokosovega olja na dan.

Dodaj ga vroči vodi ali čaju

Bi rada spoznala najbolj enostaven način uživanja kokosovega olja? Vsako jutro začni dodajati eno polno žlico kokosovega olja v skodelico vroče vode ali zeliščnega čaja. Kokosovo olje je sicer v trdnem stanju, vendar se bo hitro stopilo in vmešalo v tvojo pijačo. Če ti kuhanje s kokosovim oljem ne diši ravno najbolj, potem je to najbolj preprost način, kako ga lahko umestiš v svojo prehrano.

Vsa olja za kuhanje zamenjaj s kokosovim

Če je samostojno uživanje žlice kokosovega olja zate preveč intenzivno, ga začni uporabljati pri kuhi. Z njim lahko v svojih najljubših receptih nadomestiš maslo in olivno olje.

Zaužij ga 20 minut pred obrokom

Kokosovo olje je naravni zaviralec apetita in je prav zato veliko bolj koristno za hujšanje kot ostala olja za kuhanje. Razlog? Kokosovo olje je tisto, čemur znanstveniki pravijo “srednjeverižni triglicerid”. Prisotnost te posebne vrste maščobne kisline zmanjšuje ne le kopičenje telesne maščobe, vendar deluje tudi kot zaviralec apetita s povečanjem občutka sitosti. To je eden izmed najbolj učinkovitih načinov uporabe kokosovega olja za hujšanje.