Revolucionarni UV obliž ti pove, kdaj nanesti zaščitno kremo!
Poleg Applove ure, ki je trenutno ena izmed najbolj priljubljenih tehnoloških modnih dodatkov, so pred kratkim pri lepotni znamki L’Oreal oznanili revolucionarno odločitev, da ustvarijo kozmetični izdelek, ki bo poleg modnega izgleda hkrati tudi poskrbel za naše zdravje. L’Orealov nov izdelek je obliž, ki ti pove, koliko si izpostavljena sevanju UV žarkom. In ne, ni primeren samo za vroče poletne dni, tudi sonce v gorah je zelo močno!
Ideja o UV obližu je postala realnost zahvaljujoč sodelovanju s PCH, irskim inženirskim podjetjem, za katerega verjetno tudi ti še nisi nikoli slišala. Popolnoma nov izdelek se imenuje “My UV Patch” (“moj UV obliž”) in je bil nedavno prvič predstavljen javnosti na International Consumer Electronics Show v Las Vegasu, na prodajne police pa bo pod znamko La Roche-Posay prišel konec tekočega leta.
Če se rada nastavljaš soncu ali ure in ure preživiš na plaži, potem bo “My UV Patch” obvezna oprema v tvoji torbi za na plažo. Je zelo majhen, meri zgolj 2,5 cm v premeru, narejen pa je iz raztegljivih senzorjev, tako da ga lahko nosiš kjerkoli na telesu, na njem pa se obdrži tudi do 5 dni. Da pa vidiš točno vrednost izpostavljenosti UV-žarkom, ki jo tvoje telo prejema ob kateremkoli trenutku dneva, pa moraš obliž povezati s svojim telefonom.
Čeprav je L’Oreal bolj kozmetično podjetje, ki skrbi za tvojo osebno higieno in kozmetične izdelke, pa je po novem tudi pomemben del zdravstvene industrije. Zaradi toliko zdravstvenih težav, ki jih povzroča UV sevanje, bo obliž zagotovo postal zvesti spremljevalec vsem tistim, ki se zavedajo škodljivosti prekomernega izpostavljanja sončnim žarkom.
Tudi če nimaš nobenih zdravstvenih težav, vse vemo, da zaradi zapeljivega rjavega tena polti kar preveč ur preživimo na soncu in včasih tudi popolnoma pozabimo na čas. Obliž je odličen način, da si v koraku s trendi, hkrati pa poskrbiš za svoje zdravje, medtem ko uživaš na soncu.
Poleg tega pa je uvedba tehnologije na lepotni sceni več kot dobrodošla! Globalni podpredsednik L’Orealovega tehnološkega sektorja Guive Balooch potrjuje, da “tehnologija, povezani predmeti, internetne stvari – vse to bo vplivalo na lepotno industrijo, samo na drugačen način.” In prav ima. Tehnologija vseh vrst ne vpliva samo na to, kako uporabljamo naše lepotne izdelke, ampak tudi na to, kako dojemamo lepoto, za kar se lahko zahvalimo vsem lepotnim aplikacijam in seveda slavnemu Photoshopu.
Balooch pa je tudi zagotovil, da L’Oreal nikakor ni zaključil svoje zgodbe v tehnološki industriji. To je zgolj začetek tehnološko naprednih izdelkov v lepotni industriji, ki pa se bodo zdaj verjetno razvijale veliko hitreje. “Potrošnikom želimo predstaviti našo elektronsko skupnost, ki ustvarja te čudovite izdelke,” razlaga Balooch.
Ali veš, da ti barve pomagajo pri držanju novoletnih zaobljub?