Domov » Prehrana & Recepti » Si napihnjena? Pozor, morda je za to kriva voda!

Si napihnjena? Pozor, morda je za to kriva voda!

Prehrana & ReceptiZdravje
Si napihnjena? Pozor, morda je za to kriva voda!
📷 Profimedia

Pitje vode je lepotni nasvet, na katerega prisegajo skorajda vse zvezdnice na tem planetu. Kar 60% našega telesa sestavlja voda, zato je zadostno uživanje resnično ključnega pomena. Ko smo dobro hidrirane, naša telesa delujejo optimalno: pospeši se presnova (kar pomeni povečano izgorevanje kalorij), koža izgleda napeta in mladostna, same pa se počutimo polne energije. Voda = življenje in ko smo dehidrirane, naše telo naredi čisto vse kar je v njegovi moči, da bi preprečil dehidracijo, zato začne zadrževati vodo.

Ampak ali si vedela, da nekatere vrste H2O-ja in načini pitja lahko povzročijo napihnjenost? Če redno uživaš vodo iz steklenice ali pa piješ vodo z mehurčki, ker je bolj zdrava od sladkih gaziranih pijač, potem obvezno beri naprej, saj si morda prav z vodo nevede povzročaš napihnjenost.

Nasvet št. 1: Pozabi na steklenice

Uživanje vode iz steklenice resnično lahko povzroči napihnjenost, saj na ta način poleg vode požiraš tudi zrak. Če si želiš raven trebuh, potem vodo iz steklenice vedno najprej pretoči v kozarec. Požiranje zraka je eden od največjih krivcev za napihnjenost, zato imej tudi med žvečenjem hrane vedno zaprta usta.

Nasvet št. 2: Previdno pri izbiri vod z mehurčki

Gazirana mineralna voda že po naravi vsebuje pline ali pa ima mehurčke umetno dodane s pomočjo ogljikovega dioksida. To pa je tudi razlog, zakaj lahko gazirana voda povzroči kopičenje zraka, ko se pomika skozi prebavni trakt v debelo črevo ter povzroči napenjanje in pline.
Če imaš težave z želodcem ali si že večkrat doživela napihnjenost po uživanju vode z mehurčki, potem bi jo vsekakor morala črtati z menuja pijač. Če pa si velika ljubiteljica mehurčkov in se jim nikakor ne moreš odreči, potem začni uživati fermentirane pijače, kot je na primer kombucha, saj so minimalno gazirane, poleg tega pa tudi pomagajo pri zdravi presnovi.

Nasvet št. 3: Vodo zaužij s hrano

Kumare so odličen primer, saj vsebujejo kar 96% vode in če boš zaužila 3 dcl narezanih kumar, boš s tem “popila” skoraj 3 dcl vode. Poleg tega, da je polna vode pa vsebuje tudi hranila, vitamine, minerale in vlaknine, ki lahko izboljšajo tvoje zdravje. Poleg kumar pa ogromno vode vsebuje tudi lubenica (92%), zato je vsekakor dobra izbira v poletnih, vročih dneh. Mimogrede, si videla, kaj bi morala obvezno narediti, preden zarežeš v 🍉?