Domov » Prehrana & Recepti » Zdravo sladkanje: Sladoledni sendvič brez mlečnih izdelkov

Zdravo sladkanje: Sladoledni sendvič brez mlečnih izdelkov

Prehrana & ReceptiRecepti
Zdravo sladkanje: Sladoledni sendvič brez mlečnih izdelkov
📷

S samo 100 kalorijami!

Če že hrepeniš po sladoledu (čeprav saj veš, nikoli ni premrzlo za sladoled), potem se odreci nezdravim različicam, ki vsebujejo na stotine praznih kalorij in ogromno holesterola in raje sama naredi zdrav sladoledni sendvič. Ta sladica ne vsebuje mlečnih izdelkov, je brez dodanega sladkorja in ima enak okus kot klasičen sladoledni sendvič – vse to za samo 100 kalorij. In še ena dobra novica – narejen je iz samo 3 sestavin: banane, arašidovega masla in polnozrnatih krekerjev.

Zdrav sladoledni sendvič brez mlečnih izdelkov

Sestavine (za 12 kosov):

Priprava:

1. Obe banani olupi in ju položi v skledo. Dodaj dve jedilni žlici arašidovega masla in vse skupaj z vilico dobro pretlači.

(Jenny Sugar)

2. 12 polnozrnatih krekerjev položi na srebrno folijo in z vilico nanje nanesi bananino zmes. Vsakega pokrij s še enim krekerjem, da nastane sendvič.

(Jenny Sugar)

3. Sendviče razporedi v tri vrste po štiri in pokrij s folijo. Postavi jih v zamrzovalnik za najmanj 6 ur.

(Jenny Sugar)

Te morda zanima tudi recept za presno banana split zmrzlino?