Domov » Prehrana & Recepti » 6 zdravih pravil, ki ti jih NI treba upoštevati

6 zdravih pravil, ki ti jih NI treba upoštevati

Prehrana & ReceptiZdravje
6 zdravih pravil, ki ti jih NI treba upoštevati
📷 Profimedia

Tako kot smo bili navdušeni ob dejstvu, da je čokoladni puding lahko tudi zelo zdrav, nas je razveselila tudi novica, da ogromno omejevalnih zdravih “pravil”, katerim smo leta verjeli in jih upoštevali, v resnici sploh niso tako zelo učinkoviti.

Spoznaj 6 zdravih pravil, ki ti jih sploh ni treba upoštevati.

1. Ni ti treba nehati jesti po 19. uri
Ključno pri uživanju hrane v večernih urah je le to, da se odločaš za zdrava živila. Kalorija je kalorija. Če si tekom dneva zaužila več kalorij kot jih porabila, potem boš pridobivala na telesni teži ne glede na to, ob kateri uri ješ hrano. Dejansko sploh ni pomembno kdaj ješ, ampak kaj ješ, koliko poješ in koliko telovadiš.

2. Ni ti treba zaužiti 6 manjših obrokov tekom dneva
Podobno prejšnjemu pravilu: dokler izbiraš zdrava živila in ustrezne količine, sploh ni pomembno, kako pogosto uživaš hrano. Pravzaprav ljudje, ki zaužijejo šest manjših obrokov bolj verjetno v telo vnesejo presežek kalorij. Seveda to ne pomeni, da se moraš povsem odreči prigrizkom, če jih imaš rada. Pomembno je le da veš, da tudi s tremi obroki na dan tvoj metabolizem ne bo delal počasneje.

3. Zajtrka ti ni treba uživati čisto vsak dan
Dobra novica za tiste, ki bi raje spali kot pa pripravljali zajtrk: preskakovanje zajtrka ne vodi neposredno do povečanja telesne mase. Študija objavljena v American Journal of Clinical Nutrition je razkrila, da telesne mase ni pridobila ne skupina, ki je redno uživala zajtrk ne skupina, ki zajtrka ni uživala. Tako da če le lahko, brez slabe vesti pospi malo dlje.

4. Ni ti treba uživati le organsko pridelanih živil
Organsko pridelana hrana je odlična v teoriji, vendar pa je tudi dražja. Na srečo obstaja nekaj živil, ki so popolnoma OK za uživanje, čeprav so ne-organsko pridelana (veliko je odvisno od njihove lupine). Med te spadajo avokado, koruza, ananas, zelje, čebula, zamrznjen grah, papaja, šparglji, mango, jajčevci, kivi, melona, lubenica, cvetača, brokoli.

5. Ni ti treba nehati uživati ogljikovih hidratov
Ljubiteljica kruha, pozor: ne le, da vam ni treba popolnoma izločiti ogljikovih hidratov iz prehrane, dejansko bi morala tvoja prehrana vsebovati nekaj zdravih ogljikovih hidratov (kot so rjavi riž, sadje in zelenjava) za ohranjanje uravnotežene prehrane in telesne teže. Dejstvo je, da imajo Japonci, ki uživajo visokohidratno prehrano (pojejo ogromno riža), drugo najdaljšo pričakovano življenjsko dobo na svetu.

6. Ne potrebuješ nobenega razstrupljanja z naravnimi sokovi, da bi prečistila svoj organizem
Ne bomo komentirali tekočih diet (če se zaradi njih počutiš bolje, potem se jih vsekakor poslužuj). Ampak ne misli, da moraš na dieto s sokovi, če želiš razstrupiti svoje telo. Naša telesa so veliko pametnejša kot si mislimo in se znajo sama prečistiti (v kolikor jih ne “zastrupljamo” z nezdravimi živili). Uživaj zdravo hrano in tvoj organizem bo v tip top formi.