Domov » Prehrana & Recepti » Bi rada shujšala? Pri vsakem obroku naredi sledeče…

Bi rada shujšala? Pri vsakem obroku naredi sledeče…

Prehrana & Recepti
Bi rada shujšala? Pri vsakem obroku naredi sledeče…
📷

Vsakič, ko se vsedeš za mizo k jedi je zelo pomembno, da narediš sledeče…

1. Piješ vodo: Vzemi velik kozarec vode in popij polovico še preden začneš jesti. Zaradi vode v želodcu se boš hitreje počutila sito in zato tudi manj pojedla.

2. Ješ zelenjavo: Tvoja mama je imela prav. Zelenjavo je dobro jesti pri čisto vsakem obroku. Ja, celo pri zajtrku! Dodaj brokoli in fižol v smoothie, gobe in paradižnik v omleto ali pa bučke v ovseno kašo. Pri kosilu ali večerji pa obvezno zraven pojej tudi ogromno skledo solate – je preprost način, kako se naješ, ne da bi zaužila preveč kalorij. Poskrbi tudi, da bo polovica krožnika zapolnjena z zelenjavo, druga polovica pa s polnozrnatimi žitaricami in beljakovinami.

3. Zaužiješ magično kombinacijo: Ženske ne moremo živeti samo od ogljikovih hidratov ali samo od beljakovin, pomembno je, da pri obroku zaužiješ oboje. Vlaknine in beljakovine so nujno potrebne! Zaradi vlaknin se boš počutila dlje časa sito, beljakovine pa bodo ohranjale konstantno raven energije in zavirale lakoto. Ugotovi kombinacijo, s katero boš zaužila vsaj 25g vlaknin in med 50 in 100g beljakovin na dan (odvisno tudi od tvoje ravni aktivnosti).

4. Šteješ kalorije: Vsak obrok naj ima med 300 in 550 kcal. Na ta način si boš lahko med glavnimi obroki privoščila tudi dva prigrizka, vsakega s 150 kalorijami in kljub temu ne boš dosegla skupne kvote 1200 kalorij na dan, kar je najbolj optimalna vrednost pri odraslih ženskah, ki se ne želijo ne zrediti in ne shujšati.

5. Se zavedaš vsakega ‘grickanja’: Ko si na telefonu, računalniku ali pa ko gledaš televizijo je zelo pomembno, da se zavedaš vsakega grižljaja, ki ga narediš, saj se lahko kaj hitro zgodi, da nevede v nekaj minutah ‘pomalcaš’ celo vrečko smokijev, čipsa ali piškotov. In ker tvoji možgani niso imeli dovolj časa, da bi registrirali zaužito hrano, se še vedno počutiš lačno. Hrano moraš jesti počasi, predvsem pa se je zavedati, zato prenehaj s pregledovanjem facebooka med jedjo, pomaga tudi, če ješ v družbi, če uporabljaš kitajske palčke ali pa ješ z nedominantno roko.

6. Magična številka je 3/4: Jej, dokler se ne počutiš SKORAJ sita. Če boš z jedjo še kar nadaljevala, bo prepoln občutek v želodcu pomenil, da si zaužila preveč kalorij kot jih tvoje telo potrebuje, zaradi telovadbe po takem obroku, da bi pokurila odvečne kalorije, pa se boš počutila samo še bolj utrujeno in popolnoma brez energije. Nikar se ne vključi v klub praznih krožnikov! Ko enkrat začutiš, da si sita, nekaj hrane pa imaš še na krožniku, jo preprosto zavij in pospravi v hladilnik za naslednjič.

Nikar ne spreglej tudi prigrizkov z nizkokalorično vrednostjo!