Domov » Lepota & zdravje » Bi rada leto 2017 začela bolj zdrava? Teh 10 nasvetov upoštevaj že zdaj!

Bi rada leto 2017 začela bolj zdrava? Teh 10 nasvetov upoštevaj že zdaj!

Lepota & zdravjePrehrana & ReceptiZdravje
Bi rada leto 2017 začela bolj zdrava? Teh 10 nasvetov upoštevaj že zdaj!
📷

Če si se zaobljubila, da boš leta 2017 pa res izgubila tiste odvečne kilograme, potem bo teh 10 dietnih sprememb izjemno pripomoglo k temu, da dosežeš svoj cilj!

Uživaj zelenjavo pri vsakem obroku

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Če uživaš zelenjavo samo pri večerji, potem je ta nasvet kot nalašč zate! Vključi zelenjavo v čisto vsak obrok, tudi v zajtrk. Dodaj kumaro v jutranji smoothie ali pa zmečkan fižol v ovseno kašo. In namesto, da za malico grickaš krekerje, ki so polni predelanih ogljikovih hidratov, raje uživaj v čipsu iz korenja, ki je prav tako hrustljav in slan. Korenje preprosto nareži na tanke rezine, jih prelij z malo olivnega olja, posoli in peci v pečici na 175°C 15-20 minut.

V vsako jed vključi beljakovine, vlaknine in zdrave maščobe

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

To je čarobni trio, ki te bo nasitil za dolgo časa in stabiliziral raven krvnega sladkorja. Odločaj se za puste beljakovine, vlaknine v obliki polnozrnatih žitaric, sadja, zelenjave in stročnic ter avokado, oreščke, semena in olivno olje kot zdrave maščobe.

En obrok na dan naj bo ogromna skleda solate

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Ne glede na to ali je to solata iz kvinoje in črnega fižola za kosilo ali pa solata iz pražene maslene buče in listnatega ohrovta za večerjo. En obrok solate na dan ti ne bo samo pomagal pri tem, da boš vnesla dovolj vlaknin in zelenjave v telo, ampak ti bo tudi pomagal pri izgubi in vzdrževanju telesne teže, saj vsebuje zelo malo kalorij.

Naj bo kosilo največji obrok dneva

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Če boš večino dnevnih kalorij zaužila sredi dneva, namesto za večerjo, boš imela dovolj časa, da pokuriš vse te kalorije tekom dneva. Kosilo naj vsebuje nekje 40% vseh dnevno zaužitih kalorij.

Jej, dokler nisi 80% sita

(Sheila Gim)

(Sheila Gim)

Izstopi iz kluba “polizanih” krožnikov! Namesto, da pribor odložiš šele takrat, ko je tvoj krožnik, jej počasi in bodi pozorna na to, kako se počuti tvoj želodec, da boš lahko nehala jesti, ko bo tvoj želodček zadovoljen in ne prepoln.

Enkrat na teden bodi veganka

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Ker te želimo spodbuditi, da bi jedla čim več zelenjave, sadja, stročnic in polnozrnatih žitaric si izberi en dan v tednu, ko boš veganka. En dan pozabi na meso, mleko in mlečne izdelke ter jajca in se osredotoči na rastlinska živila, za katera si prehranski strokovnjaki vedno želijo, da bi jih jedli več.

Umetna in predelana sadila zamenjaj z naravnimi

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Študije so pokazale, da te uživanje hrane in pijače, ki so sladkane z umetnimi sladili, naredi še bolj lačno, tako da boš na koncu skupno zaužila precej več kalorij. Za rafinirani beli sladkor pa tako ali tako že veš, da več kot ga poješ, več si ga želiš – zasvojenost s sladkorjem resnično obstaja! Mnoge pa so tudi že dokazale, da te sladkor dejansko postara, povezujejo pa ga tudi z nastankom raka, poškodbami jeter, srčnim popuščanjem in ostalimi resnimi stanji. Po njegovem zaužitju se boš zelo verjetno počutila napihnjeno in morda malo zmedeno. Zato se čim bolj izogibaj bonbonom, pecivom in sladkim pijačam z mehurčki, prav tako pa predelanim živilom, saj ta običajno v sebi skrivajo ogromno sladkorjev. Kadar hrepeniš po sladki hrani, poseži po svežem sadju ali zdravih sladicah.

Bodi dosledna z načrtovanjem obrokov

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Izberi si en dan v tednu, ko si boš lahko vzela nekaj časa za načrtovanje, nakup sestavin in pripravo obrokov za prihajajoči teden. Ne samo, da boš na ta način prihranila ogromno časa in denarja, ampak se boš tudi veliko lažje držala zdravega načina prehranjevanja (saj veš, če imaš že pripravljeno zdravo jed, ne boš imela časa razmišljati o nezdravi hrani).

Odloži solnico

(Sheila Gim)

(Sheila Gim)

Preveč natrija nima samo negativnega vpliva na krvni tlak, ampak lahko tudi poškoduje organe in tkiva ter povzroči občutek napihnjenosti, zaradi katerega se počutiš leno in neprijetno. Cilj naj ti bo, da zaužiješ maksimalno 2.4 grama (ali še bolje, največ 1.5 grama) soli na dan. To boš najlažje dosegla tako, da se izogibaš predelanim živilom in vnaprej pripravljeni hrani ter vedno preberi sestavine na embalažah, saj lahko tudi kruh, prelivi in omake vsebujejo enormne količine natrija. Med kuhanjem pa hrani izboljšaj okus z različnimi začimbami. Prav tako pa uživaj neslane oreščke in semena ter vsa iz njih narejena masla.

Pocrkljaj se enkrat na dan

(Jenny Sugar)

(Jenny Sugar)

Nikar se popolnoma ne odpovej določeni hrani. Če si boš prepovedala uživanje določene hrane se ti bo to samo maščevalo, saj se boš počutila prikrajšano in si jo boš posledično želela še veliko bolj. Najdi neko zdravo ravnovesje, da boš ti srečna, hrepenenje po določeni hrani pa potešeno tako, da si dovoliš vsak dan pojesti en mali priboljšek, kot je košček čokolade ali pa kozarec vina.