Kako učvrstiti noge do poletja s tremi preprostimi vajami

Nisi ljubiteljica fitnesa? Nič za to. Za izklesano telo ne potrebuješ nobenih ‘fancy’ naprav. Spodaj ti predstavljamo tri enostavne vaje, s katerimi bodo tvoje noge do junija (oziroma sezone kratkih hlač in kril) izklesane in čvrste.

1. vaja: Navzven plié


Stoj paralelno, noge naj bodo v širini ramen. Malo pokrči kolena in spusti svoje telo v položaj plié, s koleni čez prste na nogah, teža naj bo na petah. Trebuh, ritne mišice in notranjo stran stegen ohranjaj trdne. Nato obrni stopala in kolena navzven ter se malenkost dvigni. Težo prenesi na prste in nežno dvigni pete preden se zopet vrneš v začetni položaj (paralelni plié). Ponovi 20-krat.

2. vaja: Paralelni stranski dvig noge

(LEKfit by Lauren Kleban)
Iz paralelnega pliéja (1. vaja) se dvigni v stoječi položaj in prste na desni nogi obrni navzven. Desno nogo dvigni in spusti 20-krat, nato naredi plié in ponovi vajo še z levo nogo. Medtem ko stojiš, stiskaj trebuh in notranje mišice noge ter potiskaj rame nazaj.

3. vaja: Podaljšanje noge navzven

Zarotiraj boke in postavi desno nogo za seboj ter se spusti v plié. Leva noga naj bo pokrčena samo toliko, da koleno ne preseže prstov na nogi. Z desno nogo se nato odrini in jo iztegni v desno, hkrati pa iztegni tudi levo nogo, ki je trdno na tleh. Naredi 20 ponovitev in nato ponovi vajo še z levo nogo.

Ne spreglej tudi 7 stvari, ki jih fit ljudje z ravnimi trebuhi počnejo drugače!