Domov » Prehrana & Recepti » Najboljši nočni prigrizki, ki te ne napihnejo

Najboljši nočni prigrizki, ki te ne napihnejo

Prehrana & Recepti
Najboljši nočni prigrizki, ki te ne napihnejo
📷 marieclaire

Bodimo odkriti. Ko gre za prigrizke je samokontrola skoraj nemogoča. Ne, nisi šibka – samo človek si. Ko ti želodček nekaj ur po večerji začne sporočati, da si želi še nekaj hrane, si preprosto ne moreš pomagati, da se ne bi zvlekla iz tople postelje do hladilnika in nekaj prigriznila.

Slaba stran poznega prehranjevanja je ta, da imaš naslednje jutro prehranskega ‘mačka’. Obžaluješ vse kar si pojedla pred sedmimi urami in zdaj ne moreš zapeti ne zadrge ne gumba na hlačah. Kaj znano? Seveda pa ni nikakršne potrebe, da v celoti prekineš s to večerno razvado, samo malo spremeni svoj večerni meni.

Mandlji (23 oreščkov)
Vsebujejo vitamin E (odličen za tvojo kožo), beljakovine in omega-3 maščobne kisline, vendar če jih zaužiješ preveč, je to lahko tudi zelo kalorični prigrizek. 20 mandljev bo popolnoma dovolj, izogibaj pa se soljenim, ker natrij povzorča napihnjenost.

Poprova meta, ingver in kamilični čaj (1 skodelica)
Ti topli napitki pomagajo sprostiti tvoje črevesje. Če si napihnjena, to pomeni, da imaš v telesu preveč zraka.

Jagode in maline (1 skodelico vsakih), grenivke (1/2 celote) in klementine (2 celi)
Izogibaj se sadju, ki vsebuje veliko sladkorjev (npr. jabolka in grozdje), ker sladka hrana vsrka tekočino in se zaradi tega počutiš zabuhlo. Našteta živila vsebujejo veliko vode, ki te zasiti, prav tako pa zaradi ogromno vitaminov in antioksidantov krepijo tvoj imunski sistem.

Šparglji
Stebla imajo probiotikom podobne lastnosti, ki čistijo prebavni trakt. Velikost porcije sploh ni pomembna, saj se v vsej zgodovini še nihče ni zredil od preveč pojedenih špargljev.

Grški jogurt (1/2 skodelice) z jagodičevjem (1/2 skodelice)
Bogat s probiotiki, grški jogurt pomaga ohranjati tvoj prebavni trakt v ravnovesju in spodbuja nastajanje dobrih črevesnih bakterij. Dodaj mu nekaj prej naštetega sadja za izboljšanje okusa. Ampak pozor, če tvoj želodec ne prenaša mlečnih izdelkov, potem se ga na veliko izogibaj.

Zelena (1 skodelica) s humusom (2 jedilni žlici)
Tako. Veliko. Vlaknin. Ublaži apetit z nekaj grižljaji zelenjavno-čičerikine kombinacije.

Piščanec, puran in riba na žaru (110 – 170 g vsakega)
Puste beljakovine pospešijo tvoj metabolizem, ki ti pomaga porabljati kalorije tudi potem, ko ti že sladko spiš.

Papaja (1 skodelica)
Za razliko od ostalih vrst sadja, papaja vsebuje prebavni encim, ki pomaga, da se hrana v želodcu hitreje pomika naprej.

Avokado (1/2 od celote)
Hvala bogu za zdrave maščobe v avokadu, ki te rešijo hrepenenja po katerikoli hrani.

Voda (1 kozarec)
Vsa čast tekočini življenja. Vsak večer pred spanjem spij skodelico vode, da splakneš iz telesa natrij, ki tako kot sladkor, zadržuje vodo v telesu. Nikar pa ne posezi po vodi z mehurčki, saj karbonacija še povečuje napihnjenost.

Si želiš izgubti nekaj kilogramov med spanjem? Potem si preberi, zaradi katerih spalnih navad se rediš.