Domov » FIT » Pri zajtrku naredi te 3 spremembe in začela boš hujšati!

Pri zajtrku naredi te 3 spremembe in začela boš hujšati!

FITPrehrana & Recepti
Pri zajtrku naredi te 3 spremembe in začela boš hujšati!
📷

Vsi strokovnjaki trdijo, da je zajtrk ključnega pomena za pospešitev metabolizma. Ampak ali kljub zdravemu in polnovrednemu zajtrku, ki ga zaužiješ vsako jutro, odvečni kilogrami kar nočejo stran? Morda delaš katero od spodnjih treh napak.

Adijo, sladki kosmiči!
Večina za zajtrk obožuje kupljene kosmiče, ki jih zameša v mleko ali jogurt. Hiter in zdrav zajtrk, kajne? Niti ne. Kupljeni kosmiči, ki so seveda slastni in okusni, običajno vsebujejo ogromno sladkorja in precej malo vlaknin in beljakovin, kar pa ti dela prej škodo kot korist. Osredotoči se na to, da zaužiješ nekje med 13 do 20 gramov beljakovin, vsaj 6 gramov vlaknin in 10 do 15 gramov zdravih maščob. Namesto kupljenih kosmičev si zato za zajtrk raje naredi smoothie ali pa navadne ovsene kosmiče, ki jih namočiš čez noč v kokosovem ali mandljevem mleku ter izboljšaš okus z raznimi zdravimi dodatki, kot so goji jagode, agavin sirup, domače arašidovo maslo, domača nutella, sadje, kokosovi lističi,…

Koliko je ura?
Vsi ponavljajo, da nikoli ne smeš preskočiti zajtrka, saj je to glavni obrok dneva. Že res, da je zajtrk zelo pomemben, ampak kaj pa če zjutraj sploh nisi lačna? Enostavno zajtrk preskoči oz. ga zamakni za toliko časa, dokler ne začutiš lakote. Najbolj pomembno je, da poslušaš svoje telo in ješ takrat, ko si lačna, ne takrat, ko ti ura pravi da moraš.

Merilne posodice in žlice niso samo za peko.
Še ena velika napaka? Nikoli ne odmeriš živil. Preprosto vzameš posodico in vanjo streseš kosmiče kar iz škatle. Na ta način zelo hitro zaužiješ preveč kalorij. Ustavi konje in začni odmerjati živila z merilnimi posodicami in žlicami, da ne boš prekoračila optimalne vrednosti zajtrka, ki naj bi vseboval okoli 400 kcal.